reklama

Mirabelle

Trochu ma pobolieva brucho. Trochu som s tým zmierená, trochu nie. Snažím sa rozprávať o tom čo prežívam. Preto, aby to so mnou nebolo ťažké, aby som nepodliehala túžbe byť oddelená od okolitého sveta. Napríklad tak, že pôjdem spať, keď väčšina ľudí vtedy bdie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Keď sa nad tým všetkým zamýšľam, niekto sa zmieni o nadržaných zvukoch holubov a potom mi povie, že ma miluje. Má kučeravé vlasy a ja ho milujem tiež. Minule som s ním a svojím slabým telom očakávajúcim ťažké, ale významné dni, prekonávala devínske cesty, pocit špinavosti z prachu a opálenia, lepkavosť popučených ringlót, žltých a červených. Chutili ako marhule s príchuťou slivky. Počula som hlas asi päťročného francúzskeho dievčaťa a chcela ten hlas odfotiť. Počula som, ako jeho mama hovorila Mirabelle, a ja som si myslela, že je to francúzske slovo pre slivku. Povedal si mi, ty moja Francúzska. Dievčaťu do sandálky vošla slivka a začala naturálne plakať. Hovorila som mu o päťslovnom, celom mene mojej prababky a povedal, že keď ma bude žiadať o ruku, osloví ma takto.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Okrem iného som napríklad aj jeho Mirabelle.

Obrázok blogu

Spýtala som sa, k čomu by chcel viesť svoje (naše) deti. Povedal, že k tomu, aby milovali a vážili si svoju matku.

Spoznávame navzájom svoje dni. Také, každému vlastné. Aby sme si ich vedeli vzájomne vyplniť, keď sú pre jedného prázdne a vyschnuté, ako keď sa nenarodí dieťa, presne ako slnko, od ktorého ľudia očakávajú uzdravenie a mne prináša suchotu. Preplávali sme až na ostrov. Páčilo sa ti to. To, ako plávam, čo robím pod vodou, ako z nej potom vyjdem a dlho ti na tom ostrove plačem na nahom ramene. Pýtaš sa ma ťažké otázky. Je mi teplo a moje vnútro doslova potí odpovede. Hovoríš mi, že nie si zhrozený z mojich sĺz, ale preto, že plačem, lebo plačem.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A ja raz mám byť matkou, ktorá utešuje. Možno aj preto ten plač...

Môj obdiv takým mužom, ktorí chcú žiť s takými ženami.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Katarína Bagoči

Katarína Bagoči

Bloger 
  • Počet článkov:  258
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Páčia sa mi životy detí. Zoznam autorových rubrík:  Kamienky v topánkeHrkálkyMaternity bluesLover of my soulMetamorfózy

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu