reklama

Šupka z pomaranča

Predtým som si myslela, že boj muža o ženu je v tom, že si ju uchmatne a potom ju má. Že celý ten zmysel je v dosiahnutí, získaní, vybojovaní a potom spolu žijú. Dosiahnutí, uchmatnutí, vybojovaní.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Až potom som sa na vlastné oči, uši a sily presvedčila, že... -v objatí začína ten pravý boj-.

V hlave mi naskakujú obrazy s takýmito bojmi. Nie raz mi pri týchto bojoch vidno slzy aj pred ľuďmi. Ty sa za mňa vtedy nikdy nehanbíš. Nezáleží ti na tom, či si o nás niekto myslí, že sme gýčoví alebo sladkí. Je ti to ukradnuté. Si slobodný. S ľuďmi je to asi tak, ako keď sme sa rozprávali s Jankou, možno si myslia, že vtedy bojujeme proti sebe, ale my bojujeme spolu.

Písala som ti. Písala som ti o dvoch spomienkach vo svojom živote, aj o tom, ako sa na ne nabaľujú ďalšie. Ako som popritom v robote ukladala svetre, rôzne farby, kradla si takto svoj čas na svoje predstavy. Na to, ako si mi hovoril, že si predstavuješ, ako budeš naším deťom hladkať chrbátik a ja som sa už toho nevedela dočkať. Kedy ťa budem takto vidieť. Pozerať sa na tvoju lásku k našim deťom a ich lásku k tebe. Pozerať sa na to ako matka.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Spomínam na tú ťažkú noc, keď si mi písal, že ma miluješ - do každého nového riadku. Písal si to, keď si už nevedel, čo máš na moje reči povedať. Na všetko, čo som zo seba dostala, si napísal len toto. Potom som povedala, že sa bojím Boha, že sa bojím, že mi všetko zráta a ty si zmenil výpoveď. Začal si písať v množnom čísle. Ráno som sa zobudila s opuchnutými očami a nik ma takto nevidel.

....

Dozvedáme sa, že sa narodilo ďalšie dievča do rodiny a ty sa ma spýtaš, či viem, čo to znamená. Celý deň hovoríš o deťoch. Si v tom plný sily. Ja ťa obmotávam pocitmi bez slov. Plazia sa okolo teba. Lúpem sa ako šupka z pomaranča a taká lepkavá si ťa získavam. Hovoríš, že si vždy rád bojoval a ja sa pýtam, ako je možné zvliekať sa a nebyť pri tom zraniteľná.

Katarína Bagoči

Katarína Bagoči

Bloger 
  • Počet článkov:  258
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Páčia sa mi životy detí. Zoznam autorových rubrík:  Kamienky v topánkeHrkálkyMaternity bluesLover of my soulMetamorfózy

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu