reklama

Byť krajinou

Potulujem sa bytom ako bezbranná obeť ukáznených výrokov typických pre moje vnútro. Keď nie jeden, tak druhý. Striedajú sa alebo prelínajú. Majú svoj vlastný život, každý z nich svoje poslanie, svoju spoluprácu, až kým ma nevrátia do obdobia mojich menších rokov a k správaniu k nim príznačnému. Vtedy zvyčajne musíš prísť ty a zakročiť, zatriasť mnou tým najjemnejším spôsobom, zatriasť mnou tak, ako sa trasie zasneženou krajinou v sklenenej guli s vodou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
Obrázok blogu

Som zahrnutá láskou a spomínaným snehom. Krajina, na ktorú kvôli snehu nevidno.

„Nepotřebuješ svoje oči, králi. Budu ti všechno vyprávět. Tak je to mnohem lepší." *

A tak žijeme a čakáme, tešíme sa na to, čo bude potom. Teším sa, keď cez neho vidím, aký je rozdiel medzi vášňou a nadržanosťou. Predvčerom som čakala a bola svedkom toho, ako chladol koláč. V sobotnom prítmí. Hruškový múčnik, na ktorý som suroviny kúpila z prvej výplaty. Urobila som ho preňho, aby mal radosť. Aby sme spolu oslavovali všetko. Aby mi povedal, čo je to skutočná radosť. Aby sme si spolu u nás doma čítali, a potom sa mi z únavy a zo vzrušenia a z trochy bieleho vína zatočila hlava a tak som išla spať. Učičíkať svoj život a na pár hodín naňho zabudnúť. A potom sa zobudiť a prijímať ho, lebo sme stvorení skôr pre lásku ako pre pokoj. Odkedy je tu muž, ktorý chce byť mojím mužom, ustrnula som so svojím vnútorným vývinom. Už nemusím robiť nič pre to, aby ma ľúbil. Lebo žiť takú lásku, kde sa motivácia krúti okolo lebo, je ťažké a ja som iba zasneženou krajinou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

* M. Kundera: Žert

Katarína Bagoči

Katarína Bagoči

Bloger 
  • Počet článkov:  258
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Páčia sa mi životy detí. Zoznam autorových rubrík:  Kamienky v topánkeHrkálkyMaternity bluesLover of my soulMetamorfózy

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu