reklama

Kakao

Už sa mi pripravuje večerné kakao do bodkovaného hrnčeka. Dokonalá večerná bodka a prikrývka. Ešte ráno som ale písala, že moja duša chutí ako biely jogurt, že sa tak cítim. Že mojej duši je presne tak. Táto nechuť však robí nehu v žalúdku. A som uvedomelá a skúsená, aby som vedela, že aj táto (ne)chuť duše má rovnaké vlastnosti, a že takto vypustená do sveta, budem nežná. Áno, budem nežná.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Transformovaná nepožívateľnosť. Premenená živina. Pohladenie zdravia.

Takto dávkovaná po malých kvapkách.

„Ty si hrala Alžbetku v Perinbabe?" pýta sa ma malá jemná blondína.

„Nie, nehrala. To dievčatko, tá Alžbetka, je dnes možno staršia ako tvoja mamina."

„S tebou je taká zábava." hovorí a sledujeme lienku, stojíme na slnku a teplo nás blažene vyhrieva. A ona so sestrami plakala, keď jej otec na jej mamu niečo hádzal. Neprišla polícia, neprišla ani stará mama. 

Večer sme ležali na posteli a ja som myslela na to, ako intenzívne blízko je mi Filipova duša. Akú mobilizáciu síl vo mne vyvoláva slovo zajtra. Ako by som chcela byť s ním a celkom obyčajne sa s ním rozprávať (sa oňho zaujímať). Prejsť s ním zo 5krát okolo ihriska. On vtedy rozpráva o svojich fascináciách, a ja viem, že mi je jeho odvrhnutá duša blízka. Pozerám na jeho čiapku, vetrovku, predstavujem si šál, ktorý nemá, a bez ktorého mu musí byť zima. Celkom obyčajný chlapec. Hovorím si, koľko takých obyčajných ľudí ostáva nepovšimnutých vo svojich obyčajných vetrovkách a čiapkach, kresliaci do blata svoje stopy, túžiaci po matke, ktorá ich pri narodení odvrhla.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Každý deň vidím jeho hnev a počujem jeho ľahostajné slová, dotykom ruky mu zviditeľnujem, že som pri ňom prítomná, a raz mu chcem povedať, že ho mám rada, že sa nemusí báť.

Katarína Bagoči

Katarína Bagoči

Bloger 
  • Počet článkov:  258
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Páčia sa mi životy detí. Zoznam autorových rubrík:  Kamienky v topánkeHrkálkyMaternity bluesLover of my soulMetamorfózy

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu