reklama

Buon giorno, mio sposo!

2. august 2011 Som plná hluchých slov, čo počujú len samé seba no nič naokolo. Ako sa vysporiadať s touto uväznenou hluchotou?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Dnešná noc mala ráno so snom: niekto chcel dať lásku najavo, tak ju zaspieval, tak o nej povedal hudbou.

Moje myšlienky majú ohromnú schopnosť byť obracajúcou sa palacinkou. Som ich najlepšou kuchárkou.

Zdá sa mi, že nepotrebujem sny, že si ma moje vnútro nemusí hľadať podprahovo. Mám priestranné vedomie, kde ani vytesneniam nie je pritesno.

3. august 2011

Ráno sa zobúdzam a teba niet. Kde si, premýšľam, plavky máš tu, kde máme na chvíľu svoj domov, svoje hniezdo. Tak hádam, čo máš v úmysle, tak sa zatiaľ sprchujem medzi divými čerešňami, v ich vôni, ich pene. Prídeš s kytičkou ružových skalných kvetov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chcem ti niečo povedať. Chcem ti povedať, že ten niekoľkoročný opakujúci sa sen nabral iný smer. Už je po obávanom absolventskom koncerte a ja začínam nový ročník, nový stupeň. Hodiny klavíra, na ktorých chcem konečne uspieť. Kráčame večerným mestom, večerným vidiekom. Zaborím sa po kolená do bažoriny, ty ma z nej vytiahneš, no napokon si aj tak umývame tie miesta, ktoré ukrývame pred svetom.

Ak nevieš, čo to znamená, tak ja ti to poviem, muž môj.

Presvitá nádej.

Duše si umývame tak, že sa pri tom dotýkame telom.

Obrázok blogu

O všelijakej poteche

Páčia sa ti vypracované ruky starého námorníka, lebo si stelesnené úsilie, modlíš sa prácou. Vonia ti všetko, čo môžeš dosiahnuť námahou.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Syry, ryby a červeň na pokožke presunieme do hornatej oblasti Ligúrie. Sčervenanie sa zmení na farbu páleného cukru, pokožka je karamelovou krustou a moja predmenštruačná chuť ťa povedie do najbližšieho obchodu. Voňavá Margherita, čerstvé prosciutto, nakladané artičoky. Pizzu a víno neskôr plánujeme vyvliecť tam, kde sa spája večer s plážou a kameňom. Romantika? Ja ti poviem, že pre mňa je najromantickejšia tvoja vľúdnosť.

4. august 2011

V strede noci sa zobudím. Meškanie. Nemôžem zaspať, ale len na chvíľu. Sníva sa mi o dieťati. Nik mi to nepovedal, nevidela som ho dobre, no cítila som to tak a už-už som ho oslovila dievčenským menom. Mala som dieťa a všade som ho nosila so sebou. Ráno som ti sen vyrozprávala a meškanie sme obohatili ešte väčším šmrncom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na ráno: croissant, latté a zbalené zásoby ovocného cukru.

Obrázok blogu

5. august 2011

Dnes bol taký tichší deň. Nerozprávame veľa. Vlny sa vlnia, únava, Taliani (stále) výskajú. Ciao každému. Predavač zákazníkovi, mladý starému. S menštruačnými kŕčmi, tropickým teplom a pokročilou únavou sme sa vybrali prekonávať metre nad morom. Niekoľko metrov nad morom. Kombinácia všetkého ma nútia zastať a zaplakať.

Večer som v posteli už od ôsmej. Rátam odbíjanie hodín, ktorého tu nie je málo. Niekedy okolo polnoci zistím, osvecuje ma, že to každonočné cinkanie príboru od susedov je vlastne zvonkohrou.

Môj muž leží vedľa mňa. Páči sa mi jeho odovzdaný spánok. Páči sa mi jeho život. Prebúdza sa, pohladí ma a znova zaspáva. Šťastie, ktoré mám kvôli tomu, že ho mám, nie je na povrchu. Rozprestiera sa. Je pôdorysom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu
Katarína Bagoči

Katarína Bagoči

Bloger 
  • Počet článkov:  258
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Páčia sa mi životy detí. Zoznam autorových rubrík:  Kamienky v topánkeHrkálkyMaternity bluesLover of my soulMetamorfózy

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu