reklama

Kamarát

Vybrala som sa o desiatej na prechádzku. Pozrieť svet a nakúpiť. Urobiť drobný nákup k príprave obeda, ku ktorému ma inšpirovala kamarátka Anička. Vysvetliť duši, že potrebuje vzduch, polichotiť slnku, že dnes mu to sekne, takto svietiť, takto ma zohrievať, nakuknúť cez štvorčeky drôteného plota detského ihriska a pomyslieť si: ešte nie, ešte to má čas. Koníky, šmýkačky, cinkanie lyžičky o malý tanierik, vôňa, uspávanka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Radšej som myslela na verného kamaráta Mareka. Na to, ako sme sa stretli a ja som hneď zahlásila: musím mať RIEDKU horúcu čokoládu, práve tú jednoducho musím mať. Napokon tá čokoláda vôbec nebola riedka, ale pudingová a ja som ostala mierne sklamaná, mierne znechutená.

A rozprávali sme sa o práci, o financiách, o svojich primitívnych osobnostných stránkach (ako to už pri týchto rozhovoroch býva), hovorila som mu o našej známej, že mi dlho vŕtalo v hlave, prečo v jeden deň stiahla všetky pekné fotky, čo mala na facebooku a nechala si tam len neutrálne fotky ich spoločného varenia. A že som si hovorila, taká krásna žena, mohla mať od puberty iks frajerov, no ona je s tým svojím, teraz už manželom, od svojich, možno pätnástich rokov a teraz už majú svoju malú dcérku, ktorá sa na nich oboch podobá.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Teraz mi tie fotky ukázala - jej rodinu, bývanie, výlety, spoločné chvíle, oslavy a ja, keď som ich zbadala, bola som totálne paf a nadšená. Keď som sa jej spýtala, prečo to takto s tými fotkami urobila, povedala, že jednoducho si ich chcela nechať v súkromí, len pre pár ľudí, ktorým sa ich rozhodla ukázať.

S Marekom sa vieme dobre porozprávať o svojich podobných citlivých dušiach a ja si hovorím, aké je dobré mať takého kamaráta Mareka. Ako mi raz dávno mamka hovorila: neviem, či by si s tým Marekom mala tráviť taký dlhý čas, čo ak ti odplaší prípadného nápadníka? A ja som jej ani neoponovala, no na druhej strane, mala som sa ho kvôli tomu len tak vzdať? A ono to aj napokon bola pravda. Môj muž si myslel, že kvôli nemu o mňa nemôže bojovať, nevediac o tom, že Marek nie je nič viac ako môj vtedajší bodyguard, taký ochranca, taký dobrý kamarát, ktorý sa ku mne vždy tak pekne a úctivo správal.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak teda zaňho vďaka.

obrázok

Katarína Bagoči

Katarína Bagoči

Bloger 
  • Počet článkov:  258
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Páčia sa mi životy detí. Zoznam autorových rubrík:  Kamienky v topánkeHrkálkyMaternity bluesLover of my soulMetamorfózy

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu