reklama

Hovoríme

Presne v ten večer, (alebo to bola noc), som v duši počula: nezomrela, ona iba spí. V ten večer odovzdávania, v súperení umierania a nehy, keď bola spálňa plná prenikavej vône čokolády (pretože som piekla taký koláč), si mi taký vzácny a drahý, tie ostré a tupé hrany bolestí a povznesení, výstrel do výšky. Tak presne v týchto chvíľach som špiónkou vlastnej slobody. Využijem okamih, striehnem a potom zaútočím.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Pozeranie sa do očí.

Na druhý deň po Aničkinej svadbe sme si šli okolo poludnia zabehať do lesa. Hovorila som si, že tohtoročný prechod medzi letom a jeseňou je maximálnou príjemnosťou. Nebolí, nedeprimuje, nie je to ľadová sprcha. Babie leto ma zohrieva, ale nespaľuje, ochladenie ma osviežuje, nie udiera.

Hovorila som, aké je dobré, že to už máme za sebou, že sme už svoji, že sa už svadba netočí okolo nás, že sa na tej nie-našej môžeme nechať len tak strácať, len tak unášať.

Hovorím, že sa ti v najdôvernejších chvíľach rada pozerám do očí, že tam nie je hanba, že odovzdanosť, vedomie a rozhodnutie ísť za odovzdaním je riešením hádanky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Hovoríš mi, že som tvoja manželka. Dávaš mi najavo, že to, kým som v tvojich očiach nie je len úspešným výsledkom porovnávaní. Tvoja láska nie je o rebríčkoch, nie je o súťaži. Ľúbiš ma, lebo som jednoducho tvoja. Nezáleží na tom, čo mám alebo nemám z toho, čo majú iní ľudia.

„Zabúdaš na to, že je v tom aj Božia vôľa.

Neprijímaš svoj pôvod, svoje črty, neprijímaš dokonca ani to odkiaľ si."

A ja, nikdy predtým som si to neuvedomila...

Som v práci a vyfarbujem dáždniky. Pomáha mi táto farebná manuálna práca.

Keď hojdám Terezku, tak ona zatvorí oči a vyzerá pri tom ako malá meditujúca intelektuálka.

Keď si ja sadnem na okraj, na hrany života, tak si hovorím, že budem ako ona, že si jednoducho budem sedieť a budem sa len hojdať, hojdať, hojdať...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A mimochodom, dnes som si pozerala naše svadobné video a chcela som vidieť okamih sľúbenia. A zbadala som to, čo som počula iba z rozprávania. Ty si mi zašepkal: "a už sme manželia." A moja sestra to počula, lebo stála za nami a potmehúdsky sa usmiala.

Obrázok blogu
Katarína Bagoči

Katarína Bagoči

Bloger 
  • Počet článkov:  258
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Páčia sa mi životy detí. Zoznam autorových rubrík:  Kamienky v topánkeHrkálkyMaternity bluesLover of my soulMetamorfózy

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu