reklama

Zvláštno

Áno. Včera ma to napadlo. Mám rada zvláštnosť. Zvláštnych ľudí, zvláštne myšlienkové pochody, moje zvláštne veci, čo robím- už druhú noc spím v teplákoch,  fialovom tričku s krátkym rukávom a pyžamovej košeli s dlhým rukávom, aby mi v tom tričku nebola zima. Tak. Ja vám neviem prečo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

A zriadila som si denníček s vetami. Strašne nezaujímavymi. Mne sa tak hrozne páčia:

C. G. Jung: "Jeden duševně chorý mně jednou řekl: "Pane doktore, dnes v noci jsem sublimátem vydezinfikoval celé nebe a žádneho Boha jsem přitom neobjevil." A tak jsme asi dopadli i my. 

*Nepiješ. Nefajčíš. Si ako zviera. Múdre zviera.

Vstal z mŕtvych. A my?- vstaneme zo živých niekedy i my?!

Neberiem sa celkom vážne. A dobre robím. Včera vravím jednej spriaznenej duši: "Nie že sa vystrašíš, ale práve teraz mám pocit, že sa mi nechce žiť . Ale doslova. Nič mi nie je. Práve preto sa mi nechce. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Chápem to. Ani mne sa teraz nič nechce."

A už sa smejeme, aký je ten život zvláštny. Až tak, že ma núti žiť ho.

Pýtam sa: " A ty? Ako sa dnes máš?"

" Radšej o tom ani nerozmýšľam. Nechcem vedieť ako sa mám."

Hmm, zvláštne. 

Neberiem sa príliš vážne. A dobre robím.

Ach, vy motýle mojej fantázie.

Mamka mi vraví, že mám po tej medovej maske vybielenú tvár. Mami, dnes umyjem tie poháre. Robím si z teba srandu, lebo dnes si mimoriadne vtipná. Mám rada naše rozhovory pri formovaní tvarohových guličiek. A nekričíš na mna, že je z vytečeného džemu voda krvavofialová.

Chytá ma potreba byť publikovateľná celá. Ale ach, nemôžem. Nemôžem sa brať tak príliš vážne.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

* Palková, D., Poštopkané srdcom

Katarína Bagoči

Katarína Bagoči

Bloger 
  • Počet článkov:  258
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Páčia sa mi životy detí. Zoznam autorových rubrík:  Kamienky v topánkeHrkálkyMaternity bluesLover of my soulMetamorfózy

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu